pl

Poleć w serwisach:

Lista aktywności

• Natalia
    Natalia weźmie udział w wydarzeniu organizatora Łazik
    Lasy Chojnowskie, spacer dla wszystkich!
    Zapraszamy na kolejny zimowy spacer, tym razem przejdziemy się przez Lasy Chojnowskie. Udział w wycieczkach Sekcji Turystyki Pieszej Łazik działającej przy Towarzystwie Turystycznym X (TTX) jest całk...
    Liczba uczestników: 12
    avocado
    Łazik
    Styczeń 24
    11 3
    Rob Robert, Anka i Mario lubią to!
    Styczeń 27
    Ewa w akcji :)
    Rob Robert
    Dziękuję wszystkim za udział, daliśmy radę bez poślizgu:) Poniżej fotki z trasy.
    Styczeń 27
    Nasza ekipa:
    Styczeń 28
    Tylko dzięki zastrzyku siły i motywacji ze strony Dominiki i Zuzi udało mi się pokonać trasę 23 km. Polecam turystykę wszystkim, którym jej brakuje. Po takiej wycieczce wróciłem do domu w radosnym nastroju. Trasa idealna dla tych, którzy chcą czuć się szczęśliwymi i spełnionymi ludźmi, którzy chcą „obudzić w sobie tchnienie turysty".
    Tempo marszu 5,05 km/h.
    JoannaWa
    Styczeń 28
    Fajnie ze byliscie znowu na spacerze - ja tym razem mimo checi nie dałam rady ale widze, ze dla amatorow turystyki pieszej zimowa pogoda nie stanowi przeszkody, super
  • Natalia
    Natalia weźmie udział w wydarzeniu organizatora Krulik
    9.07.2017 - Wycieczka rowerowa wzdłuż Wisły
    Dzień Dobry Rowerowi Podróżnicy. Z przyjemnością chciałbym Was zaprosić na jednodniową przejażdżkę nadwiślańskimi ścieżkami. Trasa wycieczki prowadzi ścieżkami nad Wisłą do Nowego Dworu Mazowieckieg...
    Liczba uczestników: 13
    Milena W.
    grzegorz1k
    annachadzynska
    Lipiec 5 '17
    12 1
    Dawidziak lubi to!
    Lipiec 10 '17
    Super wycieczka! Trasa, pogoda, towarzystwo, wszystko na TAK :) Dziękuję za zaproszenie i miło spędzony dzień.
    Krulik
    Dziękuje za te miłe słowa i bardzo się cieszę że zaszczyciliście mnie swoją obecnością. Mam nadzieje że nie była za trudna i zbyt dziurawa. Niedługo znów postaram się coś Wam zaproponować. Do zobaczenia.
    Lipiec 10 '17
    Komorów, Podkowa Leśna, Brwinów - wyprawa piesza
    Zapraszamy na spacer po okolicach Komorowa, Podkowy Leśnej i Brwinowa. Na wycieczkę zapraszają Promyczek i Rob Robert. Udział w wycieczkach Łazika/TTX jest całkowicie bezpłatny, jedyny koszt to doj...
    Liczba uczestników: 10
    Agnieszka
    Maj 10 '17
    9 1
    Anka lubi to!
    Maj 12 '17
    To wszystko zobaczymy w niedzielę:
    Maj 14 '17
    Do tej pory zimno i nieustające opady skutecznie zniechęcały miłośników TTX do wychodzenia z domu. Dziś wspaniała słoneczna pogoda z temperaturą ponad 20 stopni C. Więc i było nas dużo – razem 21 osób. Humor i kondycja wszystkim dopisywały. A było też co oglądać, m.in: miasta ogrodu: Komorów i Podkowę Leśną. Nade wszystko, zachwycaliśmy się Podkową Leśną ze względu zarówno na jej leśny charakter, jak i znaczną liczbę pięknych starych przedwojennych willi. To po tym mieście oprowadzała nas jedna z mieszkanek tego unikatowego miasteczka i zarazem uczestniczek wyprawy - Danusia „Promyczek”. To była wędrówka pomiędzy willami wplecionymi w wiosenną roślinność. Wcześniej przechodząc przez czarowny Las Młochowski, zastanawialiśmy się dlaczego ten las nazywa się Młochowski, skoro leży tak daleko od Młochowa? (południowy skraj tego lasu jest oddalony o około 15 km od wsi Młochów). Danusia nam ten nasz dylemat szybko rozwiązała. 11 osób zdecydowało się dojść do m. Brwinów, które tez bierze udział w corocznym Festiwalu Otwartych Ogrodów. Pokonaliśmy trasę 31 km. Tempo marszu 5,12 km/h. W Brwinowie 4 osoby ponownie zatęskniły za uroczym miasteczkiem Podkową Leśną. Kontynuowali więc marsz powrotny. Reszta grupy, w tym ja, usatysfakcjonowana wyprawą udała się do naszych miejsc zamieszkania.
    Po powrocie do domu, kiedy położymy się na zasłużony sen, będziemy jeszcze raz wspominać wyjątkową wyprawę zorganizowaną przez Roberta i Danusię.
    Maj 15 '17
    Dziekuję wszystkim za udział i zapraszam na kolejne spacery. Fotka z trasy:
    Zdzisław
    W swoich powyższych wypocinach nie ująłem dwóch ważnych elementów wycieczki.
    1. Odwiedziliśmy kawiarnię Weranda Cafe w Podkowie Leśnej.
    2. Uczestniczyliśmy - w środku lasu - w ponad półgodzinnym wykładzie (bez slajdów) na temat rowerowej wyprawy sympatyków TTX na duńską wyspę Bornholm. Interesującą prelekcję przeprowadził Szymon.
    2. Uczestniczyliśmy - w środku lasu - w ponad półg...Zobacz więcej
    Wyprawa przez Puszczę Kampinoską
    Zapraszamy na wiosenny spacer przez Puszczę Kampinoską. Wycieczkę poprowadzi założyciel grupy  Rob Robert. Udział w wycieczkach Łazika/TTX jest całkowicie bezpłatny, jedyny koszt to doj...
    Liczba uczestników: 11
    Szuwarek12
    Marzec 31 '17
    Przystanek MOTOBUS na Marszałkowskiej, linia Warszawa - Sochaczew przez Kampinos:
    Rob Robert
    Dodałem link do szczegółowego rozkładu jazdy Motobusa w opisie wydarzenia dla uczestników wsiadających na innych przystankach.
    Kwiecień 2 '17
    Dziękuję wszystkim za udział, pogodę mieliśmy piękną. Nasza ekipa:
    Kwiecień 3 '17
    Na wycieczkę na 30 kilometrową trasę stawiły się 24 osoby. Wyruszyliśmy z Kampinosu i poszliśmy do Truskawia przez urzekający Kampinoski Park Narodowy. Na trasie towarzyszyła nam wyśmienita pogoda. Temperatura powietrza ponad 20 stopni C, bezwietrznie, nie padał deszcz. Wiosna była widoczna wszędzie: na ziemi, w powietrzu, na drzewach. To cud, że ten wspaniały obszar natury mamy blisko naszego miasta. Zanim nasza paczka dotarła do końca trasy, po drodze były: wspomnienia z innych wypraw, plany na przyszłe wypady, wspominki o osobach nam znanych, które nie mogły uczestniczyć w tej dzisiejszej wycieczce itp. To też był czas wewnętrznego spokoju. Na końcu wężyka wycieczkowego wlokły się trzy osoby, które ciut opóźniały nasz marsz. Zapamiętaliśmy z tego trzyosobowego grona tylko jednego starszego pana z siwymi włosami.
    Dzięki Robertowi utrwaliliśmy w pamięci następną „czarowną” trasę.
    Wyprawa piesza przez Mazowiecki Park Krajobrazowy
    Zapraszamy na pierwszy wiosenny spacer przez Mazowiecki Park Krajobrazowy. Wycieczkę poprowadzi założyciel grupy  Rob Robert. Udział w wycieczkach Łazika/TTX jest całkowicie bezpłatny, ...
    Liczba uczestników: 9
    Milena W.
    Marzec 21 '17
    A Ja zamierzam Was dogonić na rowerku jadąc z Zielonik, a tym bardziej spotkać się z Wami :), Jak ktoś chętny na alternatywę 2oo to zapraszam:)
    Marzec 24 '17
    Marzec 25 '17
    Dziękuję wszystkim za udział, 28 km zrobione bez problemu :)